چگونه به بهبود وضعیت بیمار دیالیز با فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود وضعیت بیمار دیالیز با فشار خون بالا

"پدر من است تحت درمان با دیالیز دو بار در هفته. یک ماه پیش، ما به حال بدست کشت ادرار خود را انجام داده و برخی از عفونت در آن پیدا شد. او سپس در آنتی بیوتیک ها قرار داده شد. فشار خون او بسیار بالا در برخی از روزها (175-180 / 78 برد) است. همچنین یکی از پاهای خود را متورم است.

در حال حاضر، او قادر به راه رفتن است و هنوز هم بسیار ضعیف است. یکی از مشکلات عمده خود را یبوست است و نگران او را کاملا. لطفا با ما می دانیم که چگونه ما می توانیم او را به کمی بیشتر قوی تر و همچنین کمک به مشکل یبوست خود اجازه دهید. "

این یک ایمیل از پسر بیمار است، در ذیل پاسخ دادن از کارشناسان ما است.

"همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز تنها می تواند سموم تخلیه و بدون هر گونه کمک برای کلیه خود را، و همچنین به ارمغان می آورد آسیب بزرگ و درد به بدن خود، که باعث می شود بدن خود را تبدیل ضعیف تر و ضعیف تر. صادقانه بگویم، فشار خون خود را بیش از حد بالا، که باعث افزایش بار کلیه هایش به شدت، بنابراین کنترل سطح خوبی جفت باز برای او بسیار مهم است.

به عنوان یک دکتر، من نیاز به گفتن مسئولانه است که شما نه تنها می تواند قرار داده امید خود را در دیالیز، درمان به موقع و نظام مند بسیار لازم برای بهبود شرایط خود است، در غیر این صورت، او شاید رله ها در دیالیز برای طول عمر.

آیا شما سنتی درمان طب چینی می دانید، آن را به یک درمان طبیعی است و درمان بیماری را از ریشه و بدون هیچ عوارض جانبی ندارد، نه تنها می تواند سموم موجود در بدن تخلیه و درمان مشکل یبوست، اما همچنین می تواند سلول های آسیب دیده کلیه اگر تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، بیمار همکاری با پزشکان، دیالیز طولانی مدت خواهد شود، حتی می توانید از دیالیز، خلاص شوید. "

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید دکتر آنلاین و یا ارسال ایمیل به ما. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بیمار دیالیز با فشار خون بالا، فشار خون بالا، دیالیز، پرسش های متداول ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: